Cuz I thought these quotes make my blog looks a bit fancy... and why not;)

a r c h i v e

Monday, November 2, 2015

Cuti Semester Satu (UiTM PALAM)



Helllu... huwargghh.. rasanya seperti baru semalam aja gua namatnya SPM... realitinya gue sudah pun habis semester satu di asasi sains beberapa minggu yang lepas...

ehmm ehemmm... ajet ajet belajo kat endon je.. ahaks! well, kat UITM PALAM tu pun dah rasa mcm kat indonesia, mana tak nya, peniaga situ mostly indonesians.. hahaha. pembantu kot..




So yeaaah, berbooooolaan sudah gua enggak update blog.. nak cerita, mmg byk nak cerita.. hahaha

So, I continue my studies in UiTM Puncak Alam (Foundation in Science) soon to be Dengkilians.. Donchuu knowww, UiTM Puncak Alam is soon to be the main university of all UITM.. yang kat Shah Alam tu udah padat agaknyaa.. hahaha

From the replica I saw at UiTM Puncak Alam main office, perggh, besar gilaa weh,,, ada swimming pool bagai.. Fakulti yang wujud sekarang ni, dimana dak dak asasi tompang, hanyalah secubit dari seluruh UiTM yang bakal siap pada tahun... siapa yg tahuuu.. LOL

Haaa, makanya di UiTM dengkil nanti(untuk SEM2) semua asasi uitm akan berkumpul... We batch 9 are going to be the first batch in Dengkil.... pergghh.. Asasi Sains, Asasi kejuruteraan, Asasi Undang-Undang & Asasi TeSL.. daebakkkkkk (Y)

Hmmm... banyak sangta nak ceritaaa.. but for now, kita warm up dulu.. lama kot cuti, 2 bulan bebeh... 3 minggu dah berlalu.. hihihuhihu

Okay, keep in touch yaaaa readers yang setia.. *pun kalau wujud* ihiks ^^

1 comment:

  1. Hmmm, kena tinggalkan uitm puncak alam yang cantik. akan ku rindu tangga batu caves ituuuu :''''')))

    ReplyDelete